Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

foto's bewerken

Zelf maak ik graag foto's en daar hoort natuurlijk ook het bewerken bij, ik zoek nog sites om foto's op een speciale maar toch mooie manier te bewerken. Natuurlijk heb ik al een paar sites en programmas op mijn pc staan om foto's te bewerken. Ik zal ze eens op een rijtje zetten voor jullie:
           
 (picasa, dit is wel te downloaden, het is heel leuk om collages te maken en er speciale effecten aan te geven)

(collage creator, dit heb ik zelf via een cd-rom, misschien is het ook wel te downloaden dat weet ik niet zeker, het is voor -zoals de naam al zegt- om collages te maken, je kan er zelf sjablonen bij zetten, ik vind het wel leuk om te gebruiken.)

(funhouse, dit heb ik ook via een cd-rom, deze gebruik ik iets minder, je kan er bv. een gezicht van op de ene foto in een andere foto zetten is wel leuk om te doen maar verder kan je er niet veel met doen)


(pixlr, deze vind ik heel leuk om te gebruiken omdat je er hele leuke effecten kunt met maken, dit is gewoon online op het internet : http://pixlr.com/o-matic/  het is heel gemakkelijk te gebruiken)

Met wat bewerken jullie je foto's en wat vinden jullie dan van de foto's?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten