Pagina's

dinsdag 3 januari 2012

This or that




Ik heb dit al op verschillende blogs gezien en heb het nu uiteindelijk ook eens gedaan ;)

fashion
spijkerbroek of joggingspak
ik vind een spijkerbroek beter zitten dan een joggingspak en draag het daarom ook (bijna) elke dag
lange mouwen of korte mouwen
korte mouwen tonen 'meestal' mooier dan lange mouwen en met bv. een t-shirt kan je nog veel doen

jurkjes of rokjes
zelf vind ik jurkjes wel mooier maar ik draag het gewoon veel minder dan rokjes, een rokje doe ik al eens rapper aan dan een jurkje daarom kies is dus voor een rokje

streepjes of ruitjes
ik vind streepjes 'meestal' mooier tonen, ruitjes vind ik wel mooi op een hemdje ofzo maar als is kan kiezen tussen een trui met streepjes of een hemdje met ruitjes kies ik toch voor de streepjestrui
teenslippers of sandalen
sandalen heb ik nooit echt veel gedragen, geef mij maar een paar teenslippers
sjaals of hoeden
een hoedenfan ben ik nooit geweest, daarom kies ik zeker sjaals

oorknopjes of oorhangers
zelf heb ik (jammer genoeg) geen gaatjes, ik vind ze allebei wel mooi dus een moeilijke keuze maar toch vind ik oorhangers net iets mooier tonen dan oorknopjes
hakken of platte schoenen
zelf draag ik nu nog niet zo vaak hakken, platte schoenen zitten gewoon makkelijker
cowboy laarzen of paardrij-laarzen
ik draag ze eigenlijk allebei niet echt maar geef mij dan toch maar cowboy laarzen

nagels

lang of kort
zelf zou ik geen korte nagels willen, het toont zo 'anders'

vals of echt
ik zou zelf geen valse nagels nemen omdat het zo nep toont, echte nagels zijn mooier en natuurlijker

met nailart of zonder nailart
nailart vind ik heel mooi, zelf heb ik er geen geduld voor om het te doen

body

parfum of bodyspray
geef mij maar parfum, er bestaan zo veel verschillende geuretjes, mmm!

douchegel of zeep
zeep zelf vind ik maar een beetje onhandig

haar

krullen of stijl
moeilijke keuze vind ik dit maar een paar krullen in je haar geven toch net dat ietsje meer

knot of paardenstaart
er zijn zoveel manieren om een knot te maken, en het kan zo mooi zijn

lang of kort
met lang haar kan je veel meer doen en ik vind het ook mooier

los of vast
ik doe mijn haar meestal los
vanalles

regen of zonneschijn
de zon is gewoon veel leuker

chocolade of vanille
mmm, heerlijke chocolade

dit was de tag 'this or that', ik vind het heel leuk om te lezen bij anderen dus neem hem gerust over




Geen opmerkingen:

Een reactie posten