Pagina's

donderdag 3 januari 2013

happy b-day

                                                      happy birthday to my blog.
giant birthday cupcake | Flickr – Compartilhamento de fotos!
Het is een jaar geleden dat ik begonnen ben met mijn blog. De tijd gaat toch snel. Weeral een jaartje voorbij. Hopelijk bestaat men blog nog een tijdje en ga ik wat meer beginnen bloggen. Maar nu ziet het er toch nog niet naar uit dat ik ga stoppen. 
ondertussen heb ik al in de 600 bezoekers, misschien niet zo heel veel, maar ik ben er zeker blij mee!!
mijn blog wordt ook ondertussen al in een 10-tal landen gelezen, voornamelijk in België, Rusland, Duitsland, Nederland en V.S. ,....
Het bericht dat al het meeste bekeken is, is het bericht hartje maken (l)
Hopelijk komen er nog veel bezoekers bij en een paar reactie's misschien? Ik vind het bloggen alleszins heel leuk en vind het een aanrader om het te doen!
hier nog een paar random foto's.
‪xbeautifulx‬
. мy ѕιlly lιғe .
. мy ѕιlly lιғe .
‪xbeautifulx‬
Life as We Know it ☮
lost in stereo
Keep calm and enjoy, the best
‪xbeautifulx‬
Heart Me
(1) Chronik-Fotos
hebben jullie een leuke blog? en hoelang bloggen jullie al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten