Pagina's

zaterdag 19 april 2014

teenager post #1



Hallo iedereen, zoals jullie kunnen zien gaat het over teenager post gaan. Wie het niet kent bij naam die zal het zeker herkennen als ze het zien. Je ziet het vaak verschijnen op facebook of andere sociale netwerksites, ook op verschillende blogs, en nu dus hier ook.
Een teenager post is eigenlijk gewoon een zinnetje waar je jezelf als tiener wel in kan herkennen. Ik zal er eens een paar tonen.
Ik vind het heel leuk om ze eens te bekijken als ik mij bijvoorbeeld eens verveel.
Hier zijn ze:
Its a sad moment.
I wonder........
I hate
Best friends!
Awh so cute ! 😊
#021
Dit was mijn blogpost over teenager post #1 ik hoop dat jullie hem een beetje leuk vinden.
Nog veel plezier met de laatste dagen vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen